-

Sommar, sommar och sol i havet och vinden med doft av kaprifol, osv....

2007-06-07 @ 17:41:28
jahapp, nu va de bevisat. Man kan sitta åtta stycken runt vårat pyttelilla bod på balkongen och fika, ink pensionärer. Johans släkt e på besök nu när Niklas tar studenten, så de ville se hur vi lever. Och gissa om de va varmt! Redan kl 07:15 var det 19,7 grader i skuggan... Gjorde matteprov i morse, de va därför jag va uppe så okristligt tidigt. Men de gick alla tiders. Fick VG i kursen, vilket va skönt eftersom jag suger när de kommer till matte. Så nu ska jag gå ut och gå min dagliga prommis, funderar på att gå i bikini, de e ju sååå varmt! Håller på att smälla av!
  
tänk va gött de va i turkland, men jag längtar fan inte dit igen. E trött på det landet, nästa gång blir det något annat konstigt land. Men baren som ligger precis bakom mig på kortet va nice kan jag lova.
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: cattis

nej det är ju klart att ni måste åka ngn annanstans nästa gång!! inte åka till samma ställe igen heller =) Loooooooser. när ska vi ses? vad gera du imrgn? tis? kanske kan ses dåå? bajs

2007-06-11 @ 20:55:26
URL: http://calelicat.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback