-

Första (och kanske sista)

2007-04-21 @ 22:29:13
Här sitter man och surar med hela lägenheten full me killar.. Men så är det när man ska va duktig och plugga.. men inte pluggar jag, bara sitter och latar mig.. Funderar över hur jag ska hinna med och lära mig allt till proven, obsevera inte provet, utan proven! Så typiskt.. men gör jag dom inte nu så kommer jag inte kunna slappna av i Turkiet och de vill vi ju inte va med om. 
   Var ute och gick en promenad nyff med Johanna, de va skönt, spanade på min lärare som kom körande mot oss i en jäkla fart och hade hela bilen full me fjortisar, skumt. Måste fråga han på måndag om han e någon form av hallik.
  Jag älskar min nya sms signal som jag fick av hannie igår, det är ju precis lika spännande varje gång man får ett sms på allmän plats, för att se hur många det är som vänder sig om och kollar sig runt. Det låter alltså som en busvissling.
 
Nu ska jag sova en stund, ska ut och gå en till sväng imorgon bitti men de blir inte det värsta, ska på spinnging på kvällen.. det kommer bli min död, det är jag helt säker på. Så det här kanske blir både min först och min sista bogg någonsin på denna sida..

Kommentarer
Postat av: Hannie

ja,fortsätt med detta,de är jättekul att läsa. Med andra ord: FORTSÄTT! :)
vill läsa mera.

2007-04-29 @ 20:23:04
Postat av: Anonym

hahahah har duuuu blogg !!! mhohahahahahaha!!!
fortsätt med detta - syster den mellersta

2007-04-30 @ 15:57:46
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback